نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

وبلاگ نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز و تعمیرگاه مرکزی انواع لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

با توجه به کیفیت تولید و دقت طراحی و خلاقیت در تولید توانسته رتبه خوبی در بازار فروش محصولات خانگی ایران به دست بیاورد و از دارای درخواست زیادی در بازار باشد.

خانم های مشکل پسند ایرانی می توانند بدون نگرانی از یخچال وستینگهاوس برای سال های متمادی به بهترین شکل استفاده نمایند. تعداد طبقه های یخچال و فریزر وستینگهاوس چهار طبقه با دو سبد است.

یخچال وستینگهاوس از لحاظ مصرف انرژی دارای رتبه A است و با پایین ترین مصرف انرژی و سازگاری با استانداردهای کیفیت اروپا بیشترین سطح بهره وری را دارد. از اصلی ترین امکانات یخچال وستینگهاوس نگهداری از مواد غذایی بدون کم شدن کیفیت مواد غذایی و بدون برفک، تنظیم دمای فیزیکی و بدنه داخلی فلزی است.

از سایر امکانات یخچال وستینگهاوس نبودن هیچ صدای بلندی و گوش خراش و کم صدایی آن است. همینطور صفحه نمایش آن وضعیت عملکرد یخچال را به نمایش می گذارد. فیلترهای کربنی داخل یخچال از ایجاد بوی بد و رشد باکتری‌ها پیشگیری می کند و با پدید آوردن محیطی سالم از یخ زدن میوه‌ ها و سبزی های تازه جلوگیزی می نماید.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس 

تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاوس در تهران

تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاوس ، به منزله برند معتبر آمریکایی از متریال فولاد ضد زنگ (فولاد کابینه گالوانیزه) ساخته شده و به خاطر بودن کروم در تولید آن (0.5٪ آن نیکل (حداکثر) و 16-18٪ دیگر نیز کروم)، از بدنه خیلی محکم و شفافی بهره برده است و به خاطر روکش پلی‌استر روی سطح خارجی این یخچال اثری از چرک ، خش و یا اثر انگشت روی آن مشاهده نمی شود و این مورد نگرانی شما درباره خرابی بدنه آن را از بین می برد. یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس با طراحی زیبا و امروزی خود به آشپزخانه های ایرانی ظاهری مدرن و پرطراوات می دهد.

با این اوصاف تمیز کردن آن نیز آسان است و ساید بای ساید وستینگهاوس با داشتن ظرفیت بالای 34 فوت قابلیت نگهداری انواع مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی دارد، شما بدون نگرانی درباره فضایی ساید بای ساید خود می‌ توانید بیشترین میزان مواد غذایی و خوراکی ها در ساید بای ساید وستینگهاوس جای دهید.

آب سردکن، فیلتر صافی آب، آب سرد کن، یخ ساز و آبریز، حالت سوئیچ سانتی گراد به فارنهایت، سیستم مانیتورینگ هشدار دهنده در یخچال و قفل کودک از سایر امکانات مهم ساید بای ساید وستینگهاوس است.

ساید بای ساید ویستینگهاوس از لحاظ کارکرد و قدرت مصرف انرژی دارای رتبه A است که به خاطر سازگاری با استانداردهای روز دنیا و اروپا دارای پایین ترین حد مصرف انرژی است. همینطور شما با کمک از فیلتر شفاف آب نصب شده در بخش جلویی یخچال و کنار پانل کنترل درجه حرارت، می تونید به اسان ترین شکل ممکن فیلتر آن را عوض کنید و آب یا قالب‌ های یخ به راحتی استفاده کنید.

تعمیرگاه مرکزی وستینگهاوس 

روشنایی لوکس سه سطح، محفظه لبنیات پوششی، نگهدارنده بطری بلند، محفظه تخم مرغ، قفسه بطری معلق، کلید قفل کردن، مود انجماد سریع، مود یخ سریع، مود فیلتر یخ و آب، قفسه های فریزر دو شیشه ای، صفحه نمایش LED روی در از سایر امکانات ساید بای ساید وستینگهاوس است.

ما افتخار داریم که توانسته ایم اعتماد و رضایت شما عزیزان را با تعمیرات اصولی و استاندارد جلب کنیم. برخورداری از خدمات تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاوس حتی در ایام تعطیل تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر است.

شما با یک تماس می توانید از فنی ترین کارشناسان ما در حوزه تعمیر لوازم خانگی استفاده کنید و تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس خود را به افراد غیرمتخصص نسپارید.

پشتیبانی شبانه روزی از قطعات اصل محصولات وستینگهاوس توسط و تعویض قطعات با عرضه گارانتی و خدمات پس از فروش وستینگهاوس در محل از جمله سرویس های تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس است.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس
تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس و تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاوس

نمایندگی فروش یخچال فریزر وستینگهاوس

نمایندگی فروش یخچال فریزر وستینگهاوس با دارا بودن پیشنیه چندین ساله آماده است تا تمامی خدمات مربوط به محصولات وستینگهاوس و به ویژه خدمات مربوط به تعمیرات یخجال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس ، ساید بای ساید وستینگهاوس ،را به شما ارائه دهد.

شما می توانید برای خرید و دریافت خدمات مربوط به تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس  و تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس  با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس در تهران تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کرده و در اولین فرصت دستگاه یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس را در منزل خود داشته باشید.

خدمات پس از فروش در محل یخچال فریزرهای وستینگهاوس

شما می توانید به صورت مستقیم با تعمیرگاه مرکزی وستینگهاوس در تهران و کرج در ارتباط باشید. شماره های تماس ما در همه صفحات سایت و بخش تماس با ما درج شده اند.

از دیگر ویژگی های نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس و تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس گارانتی یکساله یخچال فریزر وستینگهاوس و ساید بای ساید وستینگهاوس و تعمیر صد درصد دستگاه ها و لوازم خانگی وستینگهاوس در محل کار و منزل مشتریان عزیز، بدون روز تعطیلی و شبانه روزی است که به خواسته های شما در سریع ترین زمان رسیدگی می شود.

تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس  شما کاملا در محل سکونت شما به وسیله نمایندگی رسمی وستینگهاوس و در کوتاه ترین زمان به دست توانای تعمیرکارهای تعمیر می شود و اگر نیاز به تعویض قطعات باشد با قطعه های اورجینال کار تعویض انجام می گردد.

آموزش زمان تعویض قطعات یخچال و ساید بای ساید های وستینگهاوس

شیوه تعویض قطعات ساید بای ساید در صورت ادامه مشکل مکانیکی و بودن فشار مثبت در سیستم بدین صورت است.

کمپرسور جایگزین آماده شده، لوله پروسس و شیر پروسس اگر نیاز باشد روی آن نصب شده و در قسمت پایانی لوله درپوش قرار می گیرد.

مبرد تخلیه می شود.

کمپرسور ایراددار برداشته می شود. توسط لوله بر، لوله های اتصالی به کمپرسور در فاصله 25 میلی متری از لوله های اصلی کمپرسور برش داده می شوند. برای لوله های کمپرسور درپوش تعبیه می شود.

نیتروژن خشک توسط لوله ساکش و لوله ورودی کندانسور به داخل سیستم دمیده می شود.

درایر یا فیلتر کثیف، از محل خروجی کندانسور سوا می شود. در هنگام سوا کردن درابر با شعله حتما باید نیتروژن خشک به داخل سیستم دمیده شود.

خدمات پس از فروش یخچال های وستینگهاوس

محل اتصال به صورت دقیق تمیز شود تا مواد زائد به درون سیستم وارد نشوند.

کاملا حق شماست که از سریعترین و دقیق ترین تعمیرات برخوردار شوید و بدون اتلاف وقت دستگاه خود را دوباره مثل روز اول استفاده کنید. برای رسیدن به این مهم پرسنل ما تمام تلاش خود را به کار می گیرند. آسایش و رفاه شما اولویت مهم نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس  است.

در هر حالتی بهترین راه ارتباطی شما با ما تماس تلفنی است. اگر یکی از قطعه های یخچال فریزر وستینگهاوس و ساید بای ساید وستینگهاوس نیاز به تعویض داشته باشد، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس آماده است قطعات معیوب را با قطعات اصل عوض کند و برای هر قطعه تعویض شده ضمانت نامه 36 ماهه با فاکتور رسمی صادر کند.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس
تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس و تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاوس

نمایندگی تعمیر بخچال وستینگهاوس

برای تعمیرات ماشین ساید بای ساید وستینگهاوس، یخچال وستینگهاوس و سایر لوازم خانگی وستینگهاوس با شماره تلفن نمایندگی و شماره تماس شرکت وستینگهاوس تماس بگیرید و اطمینان داشته باشید تکنیسین های در کمترین زمان ممکن برای ارائه سرویس ها خدمت شما می رسند.

شماره تلفن شرکت وستینگهاوس

همینطور شما می توانید با خیال آسوده تعمیرات انواع محصولات خانگی سایر برندهای مشهور و معتبر ایرانی و جهانی را به تعمیرگاه مجاز وستینگهاوس بسپارید. تعمیرگاه مجاز و مرکزی سایر محصولات خانگی با انواع برندها نیز است.

منبع: تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس  و ساید بای ساید وستینگهاوس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی