نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

وبلاگ نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز و تعمیرگاه مرکزی انواع لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

این مرکز با توجه به داشتن تیمی فنی تواسنته تخصصی ترین خدمات تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر را در سطح شهر تهران و حومه آن ارائه دهد. با توجه به گسترش علوم و فناوری و به روز شدن تکنولوژی های ساخت لوازم خانگی فریجیدر این مرکز هرماهه با تیم تحقیقاتی و آموزش دوره ای تیم فنی خود توانسته خدماتی شایسته خدمت مشتریان عزیز ارائه دهد.

تعمیر یخچال فریجیدر باید صرفا توسط متخصصین این دستگاه به انجام برسد زیرا ممکن است با انجام تعمیرات غیر تخصصی صدمات شدیدی به یخچال وارد شود که این امر هزینه های زیادی را به مشتریان وارد میکند . به همین منظور ما توانسته ایم با تشکیل تیم های تخصصی تعمیر فریجیدر خدماتی در خور توجه به مشتریان ارائه داده و برای اطمینان از صحت تعمیرات انجام گرفته ،دستگاه تعمیر شده 1 سال گارانتی می شود تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی تعمیرات یخچال فریجیدر خود را به ما بسپارند.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

برای راحتی مشتریان عزیز و سرعت بخشیدن به کارها، مراکز متعددی در تمامی نقاط تهران آماده به کار هستند با اولین تماس شما با نزدیکترین متخصص تعمیر یخچال فریجیدر هماهنگ شده و در کوتاهترین زمان تعمیر یخچال شما به اتمام رسیده .

این مجموعه با داشتن 20 سال سابقه درخشان ،همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت میکند.

با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در تعمیر یخچال‌فریزر و عدم امکان جابجایی تمامی تعمیرکار یخچال‌فریزر ما تعمیرات را به‌صورت ۱۰۰% در منزل انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشت که علاوه بر تعمیر فوری یخچال فریزر می‌توانید تعمیر یخچال فریزر در محل را تجربه و از خدمات تعمیر یخچال فریز ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها متخصصین ما در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه کرده تا در هزینه تعمیرات یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود.

در صورت نیاز به تعویض قطعات صرفا از قطعات اصلی شرکتی استفاده میشود ، تا ضمن بالابردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن قسمت های دیگر یخچال جلوگیری به عمل آید.


در صورت بروز هرگونه اخلال در کارکرد یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر میتوانید با شماره های ما که در قسمت پایین همین صفخه آمده تماس حاصل فرمایید . در صورت امکان کمک تلفنی همکاران ما در خدمت شما عزیزان خواهند بود در غیر اینصورت و نیاز به تعمیر یخچال به صورت حضوری ، متخصصین ما در کمترین زمان در منزل شما حاضر شده و تعمیرات یخچال فریزر را به بهترین نحو به پایان می رسانند.


مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش فریجیدر

استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده در آموزش های تخصصی و ویژه خود کارخانه فریجیدر

استفاده از قطعات اورجینال و مورد تایید خود کارخانه فریجیدر در هنگام تعمیرات

ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات کارخانه فریجیدر بصورت هم زمان

ارتباطات مستقیم و انجام فعالیت های مختلف زیر نظارت و با تایید کارخانه فریجیدر

گارانتی تعمیرات بصورت 3 الی 12 ماهه

انجام خدمات تعمیرات فریجیدر در محل خود مشتری

انتقال انتقادات و پیشنهادات مشتریان فریجیدر به کارخانه اصلی

ارائه خدمات تعمیراتی بصورت 24 ساعته

ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی و انلاین به مشتریان دائمی

و...

گروه تخصصی تعمیرگاه مرکزی فریجیدر با تعمیرکارانی خوش برخورد و حرفه ای توانسته به تمامی تهران بخصوص غرب و  و شرق تهران با داشتن چندین نمایندگی مستقل خدمات خود را ارائه نماید.

برنامه های نگهداری و تعمیرات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برای مشتریان دائمی خود به منظور حصوصل اطمینان از کارکرد مناسب و عدم خرابی لوازم خانگی آنها همیشه در دسترس می باشد. در صورت نیاز به مشاوره و دریافت برنامه های حرفه ای این نمایندگی کافی است با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما بصورت شبانه روزی تماس بگیرید .

نمایندگی تعمیرات فریجیدر با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات فریجیدر جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

به دنبال استقبال و فروش خوب کارخانه فریجیدر در ایران و تمایل بسیاری از همشهریان عزیز برای خرید لوازم خانگی فریجیدر در تهران و به دنبال ارائه خدمات پس از فروش مورد انتظار کارخانه فریجیدر در ایران برای تمامی محصولات این کارخانه و همچنین انجام کلیه تعمیرات و رفع عیوب محصولات خارج شده از گارانتی این کارخانه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با تلاش بسیار توانست کد نمایندگی تعمیرات فریجیدر معتبر این کارخانه و همچنین خدمات پس از فروش تعریف شده و تدوین شده در اساسنامه این شرکت را در ایران دریافت و با ارائه بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر  و خدمات پس از فروش خواست این کارخانه در ایران نموده است.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

به دلیل حساسیت و تمرکزی که کارشناسان کارخانه فریجیدر نسبت به مشتریان خود دارند انتخاب نمایندگی های خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی در سراسر جهان تنها از بین متقاضیانی انجام می شود که از کادری تحصیلکرده و مجرب بهره ببرند و نسبت به ارائه خدمات تعریف شده در اساسنامه و خط مشی این شرکت تمامیت مورد انتظار را داشته باشند. از این رو نمایندگی تعمیرات فریجیدر مفتخر است با داشتن تمامی کیفیت ها و انتظارات کارخانه فریجیدر برای سال های متمادی برای این کارخانه خدمات پس از فروش و خدمات تعمیر لوازم خانگی فریجیدر را انجام دهد.

فریجیدر یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی که در سبد تولیدات خود مواردی همچون انواع یخچال فریزر فریجیدر ، ماشین لباسشویی فریجیدر ، ماشین ظرفشویی فریجیدر ، انواع هود آشپزخانه فریجیدر، انواع ماکرو فر فریجیدر ، انواع اجاق گاز فریجیدر و ...را دارد و به همین دلیل به یک غول تولیدات لوازم خانگی شهرت دارد.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران نیز با ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر برای هر گروه و دسته از لوازم خانگی کادر متخصص و خاص خود را دارد که با حضور در کلاس ها و دوره های ویژه تعمیراتی و شناخت انواع قطعات و کاربردها مختلف و ساختمان های متفاوت هر یک از برند ها و تولیدات فریجیدر توانسته تمامی خدمات تعمیراتی و خدمات پس از فروش فریجیدر را در غرب تهران و شرق تهران ارائه نماید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر کادر مجرب و دوره دیده و حرفه ای خود را دارد، برای تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر کادر متخصص خود را دارد ، برای تعمیر یخچال فریجیدر کادری منحصر به فرد دارد و به همین ترتیب برای همه لوازم خانگی کادری منحصر به فرد دارد که این افراد در کلاس های تخصصی فریجیدر بصورت سالیانه شرکت می کنند و با آخرین تکنولوژی ها و فن آوری های ساختاری محصولات مرتبط در فریجیدر آشنایی پیدا می کنند.


نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران

احتمالا نام فریجیدر را به عنوان یکی از برند های مطرح تولید لوازم خانگی زیاد شنیده اید. فریجیدر یک تولید کننده لوازم خانگی لوکس و با کیفیت در طرح ها و رنگ های مختلف از هر نوع وسیله و لوازم خانگی می باشد. این غول تولیداتی لوازم خانگی به دلیل رقابت بالایی که در سطح بین الملل با برند های مطرح دیگر لوازم خانگی دارد تلاش نموده تا همواره در حد برترین تولیدات لوازم خانگی محصولات خود را نگه داشته و با توجه به خواست و سلیقه مشتریان خود و به مظنور بالا بردن رضایتمندی مشتریان خود همواره بهترین ها را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

انواع نمایندگی های خدمات پس از فروش فریجیدر ؛ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر ، اندازه گیری مکرر رضایت مشتریان و دریافت انواع استاندارد های مطرح دنیا مانند ISO 9001 در مدیریت کیفیت ،ISO14001 در کیفیت محیط زیست و OHSAS18001 در ایمنی و بهداشت شغلی و همچنین استاندارد های ISO 10002   و ISO 10004 در اندازه گیری رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات مشتریان تنها چند مورد از محاسن شرکت فریجیدر و تعهد این شرکت در قبال کیفیت برتر او در بین سایر رقبا می باشد.

نمایندگی رسمی فریجیدر

همه ی ما برای زندگی اهداف و برنامه هایی داریم , هدف اصلی فریجیدر و نمایندگی رسمی فریجیدر در همه جای دنیا حضور پیدا کردن در خانه ی شماست تا بتواند به شما احساس لذت و آرامش را در خانه هدیه دهد.

هدف اصلی تعمیرگاه مجاز فریجیدر در سراسر دنیا کاهش حداکثری اتلاف هزینه و زمان شما در هنگام نیاز به نمایندگی تعمیرات فریجیدر است.

لوازم خانگی حرفه ای و با کیفیت بالا و گرفتن خدمات بی نظیر از نمایندگی رسمی فریجیدر به شما قدرت و لذت می بخشد.

شرکت فریجیدر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی و به عنوان یکی از برند های مشهور در حوزه در میان تولید کنندگان مختلف شناخته شده و چند سالی می شود که این شرکت محصولات خود را به ایران نیز صادر می کند . هر چند برند فریجیدر  همیشه به عنوان یکی از برندهای دارای شهرت و اعتبار در دنیا شناخته شناخته می شود ولی برای مشتریان ایرانی هنوز به خوبی معرفی نشده است . از این رو در این نوشتار به اختصار بر آن شدیم تا تاریخچه مختصری از این شرکت را با هم مرور کنیم .

فریجیدر در سال 1913 فعالیت خود را به عنوان تولید کننده یخچال آغاز کرد. پس از 2 سال و در سال 1925 یکی از موسسین این شرکت به نام آلفرد ملووز موفق شد تا نسخه جدیدی از یخچال را طراحی و تولید کند .در سال 1916 این طرح به تولید کلی رسید و یخچال و فریزری به نام ملووز تولید و روانه بازار  شد.

پس از مدتی تولیدات این شرکت توسط کارخانه جنرال موتورز پسندیده شد و باعث شد تا این کارخانه توسط این شرکت خریداری و نام فریجیدر بر آن گذاشته شد .  تکنیک های تولید انبوه به کار گرفته شد ، امکانات تولید بهبود یافت و دفاتر فروش اضافی باز شدند . پس از آن بود که فریجیدر به عنوان یک شرکت بزرگ سر زبان افتاد . در طول این مسیر اولین های زیادی به نام این یخچال به ثبت رسید  و کمک زیادی به سایر تولیدات مشابه خود کرد .

مهم ترین مسئله در انتخاب لوازم خانگی برای خرید قبل از برند معتبر ارائه خدمات عالی است.فریجیدر با تولید هر محصول جدید علاوه بر تغییرات مثبتی که در تکنولوژی ایجاد میکند سخت گیری هایی را بر نمایندگی خدمات پس از فروش فریجیدر و نمایندگی تعمیرات فریجیدر برای ارائه خدمات بی نظیر اعمال میکند تا آرامش خاطر را برای مشتریانش به ارمغان آورد.

طبق نظر سنجی که از مشتریان در طی سالیان استفاده از محصولات فریجیدر به عمل آمده است ، رضایت خود را نسبت به کیفیت محصولات اعلام نموده اند ، اما نارضایتی هایی در قبال خدمات بود .

با تمام این تفاسیر نمایندگی تعمیرات فریجیدر قصد دارد با مدیریت مناسب و هدف مند در ارائه خدمات بهینه به بهبود خدمات لوازم خانگی فریجیدر کمک شایانی نماید ، بنابراین با شفاف سازی هزینه تعمیرات و استفاده از قطعات فابریک در این امور توانسته است جامه عمل بپوشاند که حتی همین نقص کوچک برطرف شود و بدون هیچ نقصی به سمت و سوی پیشرفتی مضاعف گام برداریم .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی