نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

وبلاگ نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز و تعمیرگاه مرکزی انواع لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در حال حاضر با استقبالی که از محصولات وستینگهاوس در ایران شده، تبدیل به یکی از نمایندگی های معتبر در ایران شده است. تعمیرگاه ما که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس و هیمنطور سایر دستگاه های وستینگهاوس نظیر جارو برقی وستینگهاوس، کولر گازی وستینگهاوس (اسپلیت) را دارد، بهترین راه برای تعمیر دستگاه های وستینگهاوس شماست.

نمایندگی تعمیرات ما بهترین نمایندگی رسمی و مرکزی وستینگهاوس در ایران و تهران است که با دارا بودن تعمیرکارهای حرفه ای و کاربلد و قابلیت های تخصصی زیاد تواسنته جوابگوی نیازهای مشتریان خود باشد.

همینطور شما می توانید تعمیرات انواع محصولات لوازم خانگی سایر برندها نیز در تعمیرگاه مجاز دریافت کنید. ما با دانش و تجهیزات و نیروی انسانی ای که در اختیار داریم بهترین ها را برای شما هدیه می دهیم.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی وستینگهاوس

تعمیرگاه مرکزی وستینگهاوس اگر هر یک از دستگاه های وستینگهاوس را پسندیده اید و می خواهید از آن در منزل و شرکت خود استفاده کنید بهترین راه خرید تماس با نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تمامی ناحیه های شهر تهران و تعمیرگاه مجاز وستینگهاوس در سراسر کشور عزیزمان می باشد. شما فقط با یک تماس تلفنی خواهید توانست هر یک از دستگاه های وستینگهاوس را درب خانه تان دریافت کنید.

یا اگر یکی از محصولات وستینگهاوس را در منزل دارید و ایرادی در نحوه عملکرد آن پیش آمده می توانید با همکاران ما در ارتباط باشد و درباره ایراد موردنظر از آنها مشاوره دریافت کنید. اگر ایراد به وجود آمده با مشاوره حل نشد تعمیرکاران نمایندگی رسمی وستینگهاوس بنا بر صلاحدید شما دست به کار می شوند و ایراد را در محل سکونت شما برطرف می کنند.

نمایندگی رسمی وستینگهاوس در تهران و کرج

در هر حالتی بهترین راه ارتباطی شما با ما تماس تلفنی است. حتی اگر یکی از قطعه های محصولات وستینگهاوس نیاز به تعویض داشته باشد نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس آماده است قطعات معیوب را با قطعات اصل عوض کند و برای هر قطعه تعویض شده ضمانت نامه 36 ماهه با فاکتور رسمی صادر کند.

لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های وستینگهاوس مشمول این گارانتی می باشند و موقع فروش به مشتریان تحویل داده می شود. در مدت زمان گارانتی محصول، اگر هر گونه ایرادی در محصولات وستینگهاوس به وجود بیاید، شما می توانید با یک تماس آن را با ما مطرح کنید و از خدمات پس از فروش وستینگهاوس استفاده کنید، حتی اگر زمان گارانتی تمام شده باشد باز در کنار شماست.

خدمات پس از فروش وستینگهاوس

خدمات پس از فروش وستینگهاوس اگر به دست توانای مهندسان و متخصصان نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس صورت گیرد، در عین حال که کیفیت محصول شما حفظ می شود باعث می شود تا شما طعم استفاده از یک محصول سالم را دوباره تجربه کنید! به همین خاطر نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با همکاری مهندسان خود، بهترین تجهیزات حرفه ای تعمیر را در محیطی صمیمی و علمی فراهم کرده تا امکان تعمیر و ترمیم همه قطعه های معیوب در این نمایندگی انجام شود.

مهندسان مستقر در مرکز نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس، دانشِ اولیه تعمیرات را با سپری کردن آموزش های تخصصی و دریافت گواهینامه‌ های بین‌ المللی به دست آورده اند و در مرحله بعدی، مهارت تخصصی خود را با آزمون‌ های گوناگون علمی محک زده اند، از این‌ رو به جرأت می‌ توانیم بگوییم که مهندسان مستقر در این نمایندگی توان علمی و فنی لازم برای ارائه برترین سطح کیفی خدمات بازیابی و تعمیر ماشین های وستینگهاوس را دارا هستند.

ولی رسیدن به این سطح از خدمات تنها با تخصص و مهارت مهندسان مجموعه میسر نمی شد، استفاده از تجهیزات و امکانات حرفه ای و فنی تعمیر روز دنیا در کنار دانش مهندسان توانسته سطح کیفی تعمیرات وستینگهاوس را در رده کشوری ارتقاء دهد. تعمیرات وستینگهاوس در واحدهای جداگانه انجام می شود.

قطعات اصلی لوازم خانگی وستینگ هاوس

ما تامین کننده همه قطعات فابریک اختصاصی شرکت وستینگهاوس برای تعمیرات همه محصولات وستینگهاوس هستیم.

همه تعمیرات دستگاه های ایراددار وستینگهاوس (Westinghouse) شما در منزل شما اجرا می گردد و احتیاجی به حمل و نقل دستگاه های شما به تعمیرگاه نمی باشد. شما میتوانید با به منزله نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران از طریق شماره تلفن های درج شده در ابتدای صفحه اصلی سایت تماس برقرار کنید.

خدمات پس از فروش وستینگهاوس

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

برای تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگهاوس، ماشین ظرفشویی وستینگهاوس، ساید بای ساید وستینگهاوس، یخچال وستینگهاوس و سایر لوازم خانگی وستینگهاوس با شماره تلفن نمایندگی و شماره تماس شرکت وستینگهاوس تماس بگیرید و اطمینان داشته باشید تکنیسین های ما در کمترین زمان ممکن برای ارائه سرویس ها خدمت شما می رسند.

همینطور شما می توانید با خیال آسوده تعمیرات انواع محصولات خانگی سایر برندهای مشهور و معتبر ایرانی و جهانی را به تعمیرگاه مجاز وستینگهاوس بسپارید. تعمیرگاه مرکزی ما سایر محصولات خانگی با انواع برندها نیز است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی